رونالدو: خیلی دوست داشتم کنار کریستیانو رونالدو بازی کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: خیلی دوست داشتم کنار کریستیانو رونالدو بازی کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: خیلی دوست داشتم کنار کریستیانو رونالدو بازی کنم

پدیده برزیلی برای تماشای دیدار امشب رئال مادرید مقابل مالاگا به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمده بود.

طـرفداری- به گزارش AS، رونالدو نازاریو به خبرنگاران گفت:

سانتیاگو برنابئو: "من اینجا احساس می کنم که در خانه هستم، هرچند به اندازه ای که دوست دارم از اینجا دیدن نکرده ام. من خیلی دوست دارم اینجا در کنار مردمی باشم که سال های بسیار خوبی را کنارشان سپری کرده ام."

کورس قهرمانی: "در نهایت همه چیز بین رئال مادرید و بارسلونا خواهد بود."

چمپیونزلیگ: "بازی جالبی خواهد بود. رئال مادرید در خانه است و فکر می کنم آنها صعود خواهند کرد."

یک بازگشت: "اگر ما به پلی آف برسیم ممکن است ممکن است یک شنس به خودم بدهم اما باید خیلی سخت تمرین کنم. زمان من گذشته است."

احتمال رویارؤیی با رائول: "ما در مقابل تیم او شکست خوردیم اما دیدن دوباره او و کمی صحبت کردن لذت بخش بود."

رقابت میان رونالدو و مسی: "دیدن نحوه بازی آنها و نحوه گلزنی شان فوق العاده است. من عاشق تماشای بازی هر دوی آنها هستم."

اگر می توانستید امروز بازی کنید، دوست داشتید کجا بازی کنید؟ "من خیلی دوست دارم که در کنار کریستیانو رونالدو بازی کنم. چنین چیزی ممکن نیست اما می توانست تماشایی باشد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 فروردين 1394 | 10:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.